محمود نبویان، نماینده تهران در مجلس در فضای مجازی نوشت: وقتی به دغدغه دلسوزان توجه نمیشود و در متن تفاهم، اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز تصریح و تثبیت نمیشود، با یک تحرک نظامی توسط سپاه دلاور، متهم به نقض تفاهم از طرف دشمن شرور خواهیم شد.

محمود نبویان در فضای مجازی نوشت: اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز در تفاهم تصریح نشده است.
محمود نبویان، نماینده تهران در مجلس در فضای مجازی نوشت: وقتی به دغدغه دلسوزان توجه نمیشود و در متن تفاهم، اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز تصریح و تثبیت نمیشود، با یک تحرک نظامی توسط سپاه دلاور، متهم به نقض تفاهم از طرف دشمن شرور خواهیم شد.
