شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۱۹
نظرات: ۰
۰
-
نبویان دوباره شاکی شد و به تفاهم ایران و آمریکا حمله کرد

محمود نبویان در فضای مجازی نوشت: اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز در تفاهم تصریح نشده است.

محمود نبویان، نماینده تهران در مجلس در فضای مجازی نوشت: وقتی به دغدغه دلسوزان توجه نمی‌شود و در متن تفاهم، اعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز تصریح و تثبیت نمی‌شود، با یک تحرک نظامی توسط سپاه دلاور، متهم به نقض تفاهم از طرف دشمن شرور خواهیم شد.

نبویان دوباره شاکی شد و به تفاهم ایران و آمریکا حمله کرد

برچسب‌ها

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی